me:D

Wednesday 21 December 2011

x dapat ostel:(

ASSALAMUALAIKUM:)eh!nak tahu x..aku x dpt msok ostel nex yer..sedey seyh!!aku da lme da dpt surat tawaran tu..aku ltk kt atas meja kat ruang tamu tu..bende tu elok jer kt situ..aku pk bpk aku tahu yang kne potong then anta borang trime ke x tu..bapak aku bole plk terlps pndng..adoi ai..aku x kesa outsider..xp pk2 kn balek,spe nak angkt aku,,family aku sume keje.mak aku ckp kalo nak soh dye angkt pon..dlm kol 5 o 6..lme siot nak tunggu..form3 nex yer da la bz..ngn tusyen la koku la motivasi la..mcm2..ya ALLAH>>mintak2 la aku dpt ostel..aku nak msok bulan satu cm kwn2 aku..nnt bole sme dorm..nak stadi senang.nt..kalo msok bulan due..msti2 aku da x sme dorm.x lm aku nak msok B3 lg..mmg la B3 best..xp nnt terpisah ngn kengkwn aku..sedey gak x dpt join dorang 1 dorm.aku da pena rse dorm B3.so nak rse dorm laen la plk..erm..doa2kan la..ader bdk form 1 tolak tawaran ostel..cikgu ruby kate..kalo nak msok wt surat rayuan n tunggu kalo ader kosong.surat rayuan aku bole wt..xp nak tunggu kosong tu..adush ai.aku hanye mampu berdoa jer nie..mintak2 ader kosong...aminn..kalo bole aku nak aku dpt ostel n msok ostel bulan 1.nak msok cm kwn2 aku msok!!YA ALLAH>>kau makbulkan la doa aku untok msok ostel nie..aku x nk menyusahkan mak ayah aku jer..sian aku tgk mereke da susa payah tok aku..AMINN!!

created by miss blueredpurple<3

2 comments:

Azra Hairani said...

buat la rayuan dikk

eyna wanie:)) said...

da buat da..xp cikgu kate..tunggu kalo ader kosong o bdk tolak tawaran ostel..