me:D

Saturday 17 December 2011

blog:)

ASSALAMUALAIKUM:) puh!!penat aku decorate blog aku nih..x tawu la cantek ke x..aku buat jer..x der idea la..hoho..aku bukan pandai pon wat blog2 nih..dulu pon.kwn aku yg ajau..aku pon men buat jer..xp aku berpuas ati la jugak..walaopon x cntek skali pon..xp dlm blog aku nie..ader warne2 favourite:)hehehe..blueredpurple la katekan..hahaha..aku wat smpai kol 4.10pagi nih.mate siket men ngantok lgi..da la smlm aku x tido..erm..pape pon..nak ckp congrate kt diri aku sndri sbb bole wt blog sndri..(walaopon x cantek).sekurang2 nyer aku wt sndri dri mintak tolong orang susa2..kan..just aku x tau nak ubah lgu jer nie..er.bosan plk asyk dngau lagu janji nie..hahaha..da la..nak tido la..mate da teramat ngantok..esok kne bangon aal.nak cri keperluan skola..hooo..malas nyer nak skola.hahaha..k la bhaiii blog..i will miss u:) .tatatititutu..ASSALAMUALAIKUM:)

created by:) miss.blueredpurple<3

No comments: