me:D

Monday 12 December 2011

demam:(

aku demam!!!lps kuar ngn FR.mlm tu rse x sdp badan la..esok nyer mak aku ajak g SDSI kt MITC tu.pergh!!time jalan tu badan aku saket2+rse x bole jln..xp aku x nk mak ngn kakak aku prasan.aku diam jer la..smpai satu tahap tu.aku da x bole tahan..aku kne kne jugak bgth mak aku yang aku x sehat..makan pon x der slere..aku rase aku dmm rindu kt 'my sista'..sbb da nk dkt seminggu aku x text dye:(..sdy plk rse nyer..terok aku dmm.smpai nk bhon pon x larat.terok kn??em.nie baru 2 bulan x jmpe..kalao brtahon2??aku rse x shat2 langsungla gamak nyer.nie lps aku kol dye 2 ari lps..dpt la lps rindu kejap..sbb dpt dngar sore dye..xp spoil la plk.dye dapat tawu aku dmm sbb aku terbatok2.puas aku ttp mulut ngn batal..kantoi jugak..erm.nk wt cm ne.dy tawu jr ape yg aku nk sorok kn kt dye:(.mayb sbb kuat nyr syg tu yang bol tawu tu..hahaha..banyak la ko punye syg aina..erm..da ar nothing to writ kot..nnt aku tlis lgi..pap pon aku da nk elok dmm da:).xp kalo aku elok dmm kne makan minyak ikan.pergh!!malang2:(

No comments: