me:D

Saturday 3 December 2011

smile:)

best la..da 2 hari aku skype ngn dye..hahaha..klakor la..dye asyk kne perli jer..hahaha..padan ar mke..dye panggl aku kck..aku pangl dye atok,moyang,gemok..padan muke..aku pngl dye gemok sbb hari2 dye mkn ayam..ape x gemok nyer..hahahaha..jahat ke aku..i think no..hahahaha..em dye bole tahan ensem gak..sbb rambot cacak.kalo dye bace msti da kembang abes da..hahaha.bengong kn aku??g tgk rambot owg.hahaha..aku mmg ske rambot cacak ar..hahaha..xp bile aku ckp rambot smart..dye da perasan jer..menyampah plk aku tgk.kembang x kuncup2..hahahaha..klakor ler..em..xp kan mate aku bengkak ar..sbb aku tgk mesin welding yang kuar api tu..perh!saket siot mate aku..besok bangun da bengkak ngn x ley bkk.nseb bek ader towel kck aku wat2 la mate cket..berair2..pedih + kabor..tgk pon samar2 jer sbb x nmpk sgt..perh!jeran aku nk tgk lg..sblom tu ayah aku da warning da..xp aku tertgk..so ini la akibat nyer..em..aku pakai emo mate jer..da ar smpai sini jer kot..act nak bgth best dpt skype ngn dye..sbb dye asyk kne perli jer..hahaha..kalo dye bace..nak say sorie ea.atok moyang pekak gagap gemok kne perli..hahahaha..bagosla..k la bye..assalamualaikum:)

No comments: