me:D

Monday 12 December 2011

not remember??

due hari lps.first montlysary aku dengan dye.aku x msj dye + x tepon dye.sbb aku nk tgk dye ingt date aku ngn dye ke x.tekaan aku tepat..dye x ingt..dye bole kate ''ari ni bukan 10hb ke?''aku punye la saket aty+kecewa.hanye ALLAH jer tawu..aku rse nk maki jer dye..xp aku syg kn dye..impossible aku nk maki dye..xpela..mungkin bg dye date x penting kot..ntah la..aku ingat dye laen dri yang laen.sbb dye sanggop stalker aku dri last yer.sanggop tunggu aku dri last yer..sanggop pendam perasaan dye dri last yer..xp dis yer??lps dpt aku..ape dye wt kt aku??ader dye lyn aku??ader dye text aku??ader dye kate dye rindu aku??bg aku tu sume angan2 aku jer kot..x pena plk aku dengar dye say dye rindu aku..nie ar salah satu sbb aku susah nk trime owg.walaopon aku da banyk kali kne tipu aka dipermainkan..xp dengan dye nie..aku ingat aku ngn dye kekal bahagie.rpe2 nyer..aku yg sengsara.kang aku mls nk contact+berckp ngn dye lg..nnt dye kate aku nie sombong la..ader yang laen la..mcm2 aku kne tuduh..kalo x nk aku wat cm tu..pliss la jgn sie2 kn aku..aku bole t lbh dri ape yg dye wt kat aku.xp aku x nk ar jahat ngn senior an..nnt kte aku kuang ajar plk..aku merayu sgt.ubahla dri tu jdi insan yang laen dri yg laen.kalo dye sayang aku.aku pon sayang dye..kalo dy x bole lpskn aku.aku pon x bole lpskn dye..xp lps ape yang dye wt kt aku sume nie..rse x berbaloi plk aku syg dye..aku rse dye cm da berubah.last aku jmpe dye x mcm nie..pliss la dear!!i love you fuck damm much..i miss you very very much..jgn wt sikap lme aku iaitu 'PLAYER' datang balek..aku nk try setia bermula ngn ko..pliss ar.x bole nk kate pe lg.aku hanye mmpu merayu:(

No comments: