me:D

Thursday 8 December 2011

mp & dp

penat la ari nie..aku kuar ngn atok..hahaha..klakor dye ckp ngn aku msti nk jerit mcm la aku nie PEKAK BADAK..bengang jugak aku..aku rse nk stapler jer mulut dye..asyk2 nk jerit aku baling kang.saket tinga aku dengau dye jerit..hish!!bengang2..aku jln ngn dye g mp dlu..first2 kteowg g men game kete n game motosikal..aku menang.hahaha.dye asyk kalah jer..pastu kteowg men bowling..1 game jer..hahaha..first2 kalah ngn dye meyh.perh! segan aku atlet kalah ngn dye..xp bile aku da panas..hehehe..aku menang dri dye.hahahaha..i'm win.x la segan sgt..walaopon da lme aku x men.xp x la ajaran cikgu2 bowling aku lupe..huhuhu..da lme x men saket tangan aku..da la pakai bola mp..aku slalu pakai bola sndri sbb ikot tangan nie..adush!1saket tol..nseb bek 1 game jer..kalo 2 3 game x tercabot jari aku..huhu..erm,pastu aku g dp..aku ingt nk g padang..cuace panas plk.dye da ar penink pale..sian2..hahaha..pastu kteowg g minum milo ais jer..act aku lapar..xp pas minum milo.oke la sket..tetiba msok dp.jumpe kq fizzy..dye sowang2 jer..nseb bek la aku jmpe dye..x la aku bosan dok tercongok jln smpai nk tercabot kaki aku ikot si atok nie..hahaha..act kq fizzy nk jmpe enol..adik syg la kte kn..jeles plk aku..x pe aku fhm:)..pastu kteowg g mp balek nk g karok la konon..x bole blah btol..aku ngn kq fizzy nyanyi lagu ''never say never'' hahaha.tu pon x nyanyi pon..hahaha..pastu si atok nie..nyanyi lagu ''bengang'' maybe dye bengang aku ngn wt x taw ngn dye kot..ntah la..hahaha..aku nyanyi lagu ''kisah hati'' jer..act aku dedi8 kt dye.hahaha..pastu aku ngn kq fizzy g mkn mcd..nk muntah plk aku mkn banyak2 uh..aku x nk mkn..xp kq fizzy nie la.pakse aku.nseb bek x muntah.>,< pastu kq fizzy date ngn enol..so aku jalan la dengn si atok nie..kteowg g karok..mule2 men game kete..aku menang lgi..x bole nk kte pe la..hahaha..then karok due lagu..dye nyanyi lagu "dunia'' n ''puspa''..aku nyanyi lagu ''janji'' n ''kau terlalu istimewa''.haha.dye puji sore aku sedap.bangge plk..hahaha..sore dye pon..bole la ''sedap'' gak.hahaha..pastu jumpe qiela suhaimi ngn kwn2 dye..kteowg jln ngn dye...dah tu jer kot cite hang out aku.penat la taip..panjang nau cite kteowg..huhu..balik tu segale anggote badan aku rse nk tercabot jer.so i want to rest..penat bdn lorh.k dhaa.bye2.>,<

No comments: