me:D

Tuesday 29 November 2011

selamat sampai:)

ALHAMDULLILAH..aku selamat sampai kat melake..setelah 3 ari 2 malam kat LANGKAWI, KEDAH..
pengalaman paling best~~~skali..x terckp best dye.walaupon aku seteng2 parents ngn cikgu yg wt hal dlm bas..xp best jugak..sakit pinggang aku tempuh perjalanan selama lbh kuang 12 jam ar..sempat g kendri kawen kat kedah tu.hahaha..best btol.rse nk tinggl jer kt situ..dapt naek cable car..sumpah best..dapat tengok laut ciptaan ALLAH..sungguh kagum x terkate..dpt tgk pulau dayang bunting.pulau kasot.batu muke red indian..n batu mke owg..dapat nek feri..dpt nek bot at kilim goeforest park..nk msok ikot jam..kalo sejam dewase RM25 ingit.berbaloi la..nnt bot bawak g tmpat ikan2..dpt tgk ikan sumpit..ikan pari..korang nk usik pok bole..ader ikan nyok2..ikan tu x bole usik..nnt putus tangan korang ikan tu gigit..dapat tengok helang..cantek jer dye terbang depan bot aku..rse nk tangkap bawak balik jer..huhuhu.xp mse nek bot tu spe takot laju..terok la..sbb dye siap wt lap lg kat air tu.haha..sian kakak aku duduk bawah sbb takot nyer psl..sian2..aku dpt msok gua kelawar..1 time msok gue..haha.banyak gler pangalaman aku g sne..xp..bdk2 dri daja 1 smpai tingkatan 6 dye soh wt karangan..aku kne buat la nmpk nyer..spe terbaek..dye bg adiah,xp dye bg tempat pertame jer..kalo ader saport lbh..adiah tok 1 2 3..kalo ank2 dpt adiah.mak pon dpt..best plk aku dengau.hahaha..xp nak wt karangan kne pk 1000 kali nie.mls ler..em.xpe la.x taw nk tlis pe lg..nnt la sambonk..mate soh lelap.bantal bucuk pon da panggil so i have to sleep now..bye2..nite..salam:)


No comments: