me:D

Sunday 20 November 2011

aku kat dunie terengganu:).act nak anta my beloved brother..kemil:) kat uitm dungun tempat dye belaja.dlm rancangan kne anta dye msok u balik..alang2 tu g la jln2..best la jugak:)dpt tegok laut yang indah yang ALLAH dah cipta kn..huhu..slain tu dapat tenang kn pikiran aku yang serabot kejap nie..spatot nyer ari nie aku g pasar payang..xp x jadi plk..sbb tadi g cri bantal tok abg aku..so da lmbat sebab pasar payang tu ttp kol 6 ptng.terengganu mmg tutop awl ke??baru tawu..nnt klu esok jadi g sne..aku ingat nk bli t shirt la..mmg da ader 1..xp x kn la satu jer kot..nk bli dalam 2 3 helai la..tgk la klu bajet aku ckp:)..em..act aku rindu someone la.klu bole nk tegok jer mke dye ari2..xp x bole..x jmpe da:(sedey meyh:'(..kalo bole rse nk bawk jer dye g cuti sme ngn aku..nk tawu x..aku da macam mayat idop da nie..bilik homestay aku sejok gile2..rse cm kt luar ngare jer nie hah..asyk2 nk terkencing jer..adoi ai..da la slesema aku datang balik sbb sejok nyer pasal..kakak aku bukak aircon 16degree.bengong betol..pastu kalu aku ckp sejok.dye g alau aku..jaat tol..nak baring gak kt katil aku..bilik aku jugak..suke suki jer alau aku,..tension2..

No comments: